Všeobecné obchodní podmínky

  1. Důležité pojmy
  1. 1. Prodávající (dále také "poskytovatel")
  • Prodávajícím je: Markéta Pavlásková, DiS.
  • IČ: 04136012
  • Místo podnikání: Zalány 92, Rožmitál pod Třemšínem, 262 42
  • Zapsaný v živnostenském rejstříku ŽÚ města Příbram od 1.6.2015
  • Kontaktní telefon: +420777690123
  • Adresa pro doručování elektronické pošty: marketa.pavlaskova@seznam.cz

1.2. Kupující (dále také "klient")

Kupující je ten, kdo se mnou jako Prodávajícím uzavře Kupní smlouvu. Kupujícím může být podnikatel nebo spotřebitel.

  1. 3. Spotřebitel

Spotřebitelem se dle zákona rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo samostatného výkonu svého povolání. Pokud v objednávkovém formuláři uvedete své IČ, budu mít za to, že Smlouvu uzavíráte jako podnikatel, a ne jako Spotřebitel.

  1. 4. Smlouva uzavřená distančním způsobem

Jedná se o Kupní smlouvu, která je uzavřena prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, tj. je uzavřena, aniž by se Prodávající a Kupující osobně potkali, protože ji uzavírají přes webové rozhraní nebo prostřednictvím mailové komunikace. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.

  1. 5. Rozhodné právní předpisy

Za rozhodné právní předpisy jsou považovány platné právní předpisy, kterými se řídí vztah mezi Kupujícím a Prodávajícím. Jedná se zejména o zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále též jen "NOZ") a v případech, kdy je Kupujícím spotřebitel, se jedná i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

  1. Základní ustanovení

2.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi prodávajícím a kupujícím poskytovaných služeb (dále jen kupující či klient).

2.2. Prodávající poskytuje služby na základě platného živnostenského oprávnění.

1.3 Nákupem dárkového poukazu nebo telefonickým či elektronickým objednáním konkrétního termínu konzultace projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami prodávajícího. Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby nevyužít.

  1. Objednání služeb

3.1. Termín návštěvy

Termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem telefonicky, objednávkovým formulářem či e-mailem. Dohodnutý termín se považuje za závaznou objednávku. Poskytovatel na dohodnutý termín návštěvy klienta rezervuje příslušný čas.

  1. Zrušení objednávky

4.1. Pokud se klient z vážných důvodů nemůže dostavit na sjednaný termín, je povinen informovat o této skutečnosti ihned, jak se o překážce dozví, nejpozději však s 24 hodinovým předstihem před domluveným termínem.

4.2. Pokud konzultace neproběhne ze strany kupujícího bez informování poskytovatele, pak se má za to, že konzultace proběhla.

4.3. Pokud se klient nedostaví na sjednaný termín 2x po sobě, či neuhradí dlužný storno poplatek, nebude již dále objednán.

V případě, že se klient nedostaví na sjednaný termín bez omluvy, či terapii zruší těsně před příchodem, je povinen uhradit storno poplatek dle Ceníku. Do plného uhrazení storno poplatku nebude klient již dále objednáván, po úhradě poplatku bude objednávka opět standardně přijata.

  1. Pozdní příchod, snížení objednaného časového rozsahu ze strany Klienta

5.1. Dostaví-li se klient se zpožděním, bude mu o tento čas zkrácena bez nároku na poměrné snížení ceny. Stejně tak, pokud zákazník na místě potřebuje službu z časových důvodů zkrátit, nebude mu tento zkrácený časový úsek nahrazen a zákazník tak hradí plnou cenu objednávky.

5.2. V případě delšího (10 a více minut) zpoždění bez telefonické omluvy může být klientovi objednaný termín zrušen a v tomto případě bude aplikován storno poplatek v ceně terapie.

  1. Informovaný souhlas zákazníka

Klient je před první konzultací informován o charakteru služby a možných kontraindikacích. Pokud se rozhodne terapii podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas. Pokud záměrně zatají jakékoliv důležité informace, zejména kontraindikaci, nese zodpovědnost za veškerá způsobená rizika.

  1. Ceník služeb

Ceník služeb je k nahlédnutí na internetových stránkách zde.

  1. Úhrada za služby

8.1. Platba v provozovně je možná v hotovosti. Po předchozí domluvě je možná platba předem na účet. Ceník služeb je k nahlédnutí v místě poskytování služby a na webovém rozhraní provozovatele.

8.2. Ceny platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech od pondělí do pátku. Cena může být navýšena v případě dohodnutí termínu mimo pracovní dny, to znamená o víkendech a svátcích. A to tak, že bude k ceně připočten na základě vzájemné dohody smluvní příplatek, který však nepřevýší zvyklou cenu o více než 50 % z ceny, která je stanovena v pracovní den. Všechny uvedené ceny jsou koncové, provozovatel není plátcem DPH.

8.3. Ceny jsou stanoveny aktuálně platným ceníkem.

8.4. Platba za objednané služby se provádí po absolvování konzultace.

  1. Reklamace služeb

Při reklamaci poskytovaných služeb musí klient bezodkladně informovat provozovatele, a to písemně v elektronické podobě na e-mail marketa.pavlaskova@seznam.cz

  1. Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů

7.1. Máte-li k uzavřené Kupní smlouvě, jejímu plnění či mojí činnosti nějakou stížnost, kontaktujte mě prosím na adrese uvedené v čl. I. VOP nebo na elektronické adrese marketa.pavlaskova@seznam.cz.

7.2. Podnikám na základě živnostenského oprávnění, kontrolním orgánem je příslušný živnostenský úřad, dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů. I na tyto orgány se můžete obrátit se svými stížnostmi.

7.3. Pokud mezi mnou jako prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  1. Ustanovení o zacházení s referencemi

8.1. Reference uvedené na webu www.prirozenematerstvi.cz jsou výhradně vyjádřením klientů, kteří mi své reference doručily elektronicky nebo využili platformu sociálních sítí, aby ji napsaly veřejně.

8.2. O reference žádám klienty po dokončení spolupráce v rámci služeb.

  1. Závěrečná ustanovení

9.1. Kupní smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Prodávajícího a Kupujícího ze smlouvy vyplývající.

9.2. Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem, který naleznete na webovém rozhraní.

9.3. Prodávající se oprávněn tyto VOP jednostranně měnit, pro Kupujícího však vždy platí text obchodních podmínek účinný v okamžiku odeslání objednávky.

9.4. Tyto VOP jsou účinné od 14. 10. 2024